Strong Bones (250 capsule) pentru oase sanatoase

Strong Bones (250 capsule) pentru oase sanatoase

Calciul si magneziul sunt minerale indispensabile organismului, necesare pastrarii sanatatii oaselor si a danturii, functionarii optime a aparatului cardiovascular, a sistemului nervos si a musculaturii. Calciul favorizeaza absorbtia fierului, combate insomnia, fortifica oasele. Deficitul de calciu duce la aparitia rahitismului la copii, iar la adulti produce osteomalacie, osteoporoza si carii.

Mai multe detalii


108,02 lei cu TVA

30 other products in the same category:

Strong Bones

supliment alimentar calciu si magneziu pentru oase (250 capsule)

 

 V-ati dori sa puteti evita osteoporoza?

 Daca da, atunci, in scop preventiv, puteti incepe sa consumati suplimente alimentare cu calciu si magneziu, inca inainte de varsta de 30 de ani.

 Nu degeaba osteoporoza este considerata o boala "muta", deoarece este insidioasa si indelungata, ataca pe neasteptate si o observam abia atunci cand este prea tarziu: oasele s-au subtiat, rarefiat si se fractureaza usor.

 Osteoporoza poate fi evitata daca organismului i se asigura in mod constant cantitatea necesara de calciu si magneziu.

Calciu

 Calciul este substanta minerala responsabila de rezistenta si sanatatea oaselor. Insa acesta fortifica nu numai oasele, ci si dantura.

Absenta calciului poate cauza rahitism, osteomalacie, osteoporoza si carii dentare. Deoarece cantitatea necesara de calciu nu se poate asigura numai din alimente, se recomanda aportul acestuia si prin suplimentele alimentare. Necesarul de calciu al femeilor este mai mare dupa nastere si la menopauza, de aceea este nevoie de o suplimentare crescuta. 

 Calciul si magneziul sunt minerale indispensabile organismului, necesare pastrarii sanatatii oaselor si a danturii, functionarii optime a aparatului cardiovascular, a sistemului nervos si a musculaturii. Calciul favorizeaza absorbtia fierului, combate insomnia, fortifica oasele, dentitia si sistemul nervos.

 Deficitul de calciu duce la aparitia rahitismului la copii, iar la adulti produce osteomalacie, osteoporoza si carii dentare. De asemenea, deficitul de calciu scade si rezistenta la stres, favorizeaza aparitia alergiilor, inflamatiilor si a crampelor musculare. 

 Calciul si fierul sunt doua minerale care deseori lipsesc din alimentatia femeilor. in anumite etape ale vietii, ca de exemplu in timpul sarcinii si al alaptarii, este necesara suplimentarea calciului.

 In perioada climaxului, cand in organism scade secretia hormonilor feminini, daca nu asiguram un aport corespunzator de calciu, poate aparea osteoporoza.

 O atentie deosebita trebuie sa acordam organismelor in dezvoltare si crestere, precum si sportivilor. Administrarea calciului poate avea efecte benefice in lombalgii, dismenoree, precum si in atenuarea durerilor de crestere la adolescenti.

 Si cei care sufera de hipocalcemie (nivel sanguin scazut de calciu) trebuie sa-si suplimenteze aportul de calciu, deoarece deficitul de calciu mobilizeaza acest element din oase. Calciul ajuns astfel in sange se va depune pe peretii arteriali lezati, provocand sclerozarea acestora.

 De asemenea, deficitul de calciu va facilita absorbtia plumbului (un metal toxic) si depunerea acestuia in oase si dinti. Necesarul zilnic de calciu pentru un adult sanatos este de 800-1200 mg.

 "Dusmanii" calciului sunt grasimile, acidul oxalic (existent si in ciocolata), precum si acidul fitic (din cereale), deoarece impiedica absorbtia intestinala a acestuia.

 O atentie sporita trebuie acordata aportului corespunzator de calciu in cazul adultilor si copiilor care consuma multa ciocolata si cola!

 Calciul se gaseste in cantitati mai mari in lapte si in produsele lactate, in semintele uleioase (mac, nuci, alune etc.), soia si zarzavaturi.

 Deoarece semintele uleioase se consuma in cantitati insuficiente, iar 70-80% din populatie nu tolereaza laptele din cauza lipsei enzimelor necesare digestiei acestuia, suplimentele de calciu sunt necesare, practic, tuturor.


Atentie!
• un aport zilnic de peste 2000 mg calciu se admite numai sub supraveghere medicala. 
• cantitatile  mici de vitamina D, fosfor si magneziu, intensifica aborbtia intestinala a calciului
• se recomanda administrarea in doze mici, repartizate pe tot parcursul zilei

Magneziul

 Magneziul este indispensabil functionarii eficiente a sistemului nervos, a muschilor si a numeroase enzime. Participa la functionarea a mai mult de 100 de enzime vitale, avand astfel un rol insemnat in metabolismul glucidelor, lipidelor, acizilor nucleici si proteinelor, precum si in procesele de energogeneza. 

 Magneziul scade riscul formarii calculilor renali si biliari cu continut de calciu. Este necesar si pentru asimilarea calciului. Magneziul este indispensabil pentru functionarea eficienta a sistemului nervos, a musculaturii si a numeroase enzime.

 Participa la activitatea a mai mult de 100 de enzime vitale, avand un rol important in metabolismul glucidelor, lipidelor, acizilor nucleici, al proteinelor, precum si in procesele energetice ale organismului asigura buna functionare a aparatului cardiovascular, fiind un factor protector impotriva infarctului de miocard. incetineste procesele de imbatranire si stabilizeaza nivelul sanguin al colesterolului, contribuind astfel la profilaxia arteriopatiilor si aterosclerozei.

 Dupa unii cercetatori, consumul de magneziu creste rezistenta organismului la infectii si imbunatateste randamentul intelectual. Diminueaza procesele de formare a calcurilor renali si biliari cu continut de calciu.

 Favorizeaza procesele de digestie si mentine integritatea danturii. 

 Magneziul asociat cu calciul combate stresul si starile depresive.

 NU se recomanda un aport de peste 1000 mg de magneziu pe zi timp indelungat.

Atentie!

- Magneziul are o buna actiune in asociere cu vitamina A, calciu si fosfor.

- Conform rezultatelor, cel mai bun raport dintre calciu si magneziu este de 2: 1. 
Preparatele moderne de calitate contin ambele minerale in raportul mentionat.

- Calciul si magneziul se pot absorbi si asimila cel mai bine daca, in produsul pe
care-l consumam, cele doua macroelemente se afla sub forma chelatata.

- Consumul de magneziu in asociatie cu vitamina B6 poate preveni formarea calculilor renali de oxalat de calciu.

- Consumul preparatelor cu magneziu in timpul meselor poate conduce la o digestie deficitara, deoarece acest element se combina cu acidul clorhidric din stomac. Se recomanda, deci, administrarea de Mg in intervalul dintre mese.

- Persoanele cu hiperaciditate gastrica pot consuma preparate cu magneziu pe stomacul gol, deoarece acesta se leaga de acizii in exces.

- Bolnavii cu afectiuni cardiace care utilizeaza medicamente cu continut ridicat de
magneziu trebuie sa consulte medicul curant inainte de a incepe administrarea oricarui nou preparat cu magneziu.

Prospect Strong Bones

» Calciu (carbonat, acetat, citrat si alfa-cetoglutarat) .......................... 300 mg,

» Magneziu (oxid, aspartat, succinat, fumarat, citrat si alfa-cetoglutarat) ...... 150 mg.

 

 

Recomandari:

Mod de administrare Strong Bones:

Aciditate la stomac
Adolescent (14-18 ani) - preventiv
Antihemoragic
Antispastic
Carcei
Calmant
Deficit Ca si Mg (asimilare, fixare)
Descumarea unghiilor
Discopatii
Hernie de disc
Insomnie
Lumbago
Mialgii
Migrene
Nevralgii
Osteoporoza
Persoana in varsta - preventiv
Rahitism
Rau de mare, masina, avion (prev) 
Scrasnit din dinti
Spasmofilie
Unghii friabile
Urticarie

0-0-1
0-0-1
1-0-1
1-0-1
0-0-1
2 tablete la nevoie
0-0-1
1-0-1
1-0-1
1-0-1
1-0-1
1-0-1
1-0-1
2 tablete la nevoie
1-0-1
1-0-1
0-0-1
1-0-1
1-0-1
0-0-1
0-0-1
0-0-1
0-0-1

 Legenda : 1-1-1 = o tableta dimineata, una la pranz, si una seara.